اخذ ویزای شینگن

موسسه مهاجرتی آرکا با سال ها تجربه در زمینه اخذ ویزا، ارائه دهنده خدماتی چون وقت سفارت نیز می باشد. در این زمینه اخذ ویزای شینگن به صورت کاملا تخصصی و تضمینی توسط مشاوران مجرب صورت می پذیرد.

ویزای شینگن مجوز سفر به اروپاست. ولی نه همه کشورهای اروپایی؛ در واقع با این ویزا فقط می‌توانید به منطقه شنگن سفر کنید. اما شینگن کجاست و شرایط، هزینه، مدارک و بهترین راه‌ اخذ ویزای توریستی هر یک از کشور عضو شینگن چیست؟

رزرو سریع و امن وقت سفارت
انواع وقت سفارت توریستی و تحصیلی شینگن
خدمات تخصصی مشاوره
مشاوره وقت سفارت و مصاحبه ویزا
خدمات مدارک ویزا
راهنمایی تخصصی، تکمیل فرم درخواست و مدارک ویزا

آنچه در این مقاله می خوانید

ویزای شینگن چیست ؟

ویزای شینگن مجوزی برای ورود به منطقه‌ شینگن است. تقریبا اغلب کشورهای اروپایی (27 کشور)، عضو پیمان شینگن هستند. این یعنی شما با گرفتن این ویزا می‌توانید به تمامی کشورهای شینگن سفر کنید. بدون اینکه بخواهید برای ورود به تک تک این کشورها ویزا بگیرید. در این کشور ها آزادانه و به مدت 90 روز سفر کنید.

قدم اول اخذ ویزا

باید بدانید به چه نوع ویزایی نیاز دارید. بسته به هدف شما از سفر، ویزاهای متفاوتی ارائه می‌شود.

برای مثال: ویزای توریستی، تجاری یا ویزای کاری شینگن، ویزای فعالیت‌های ورزشی یا فرهنگی، ویزای رسمی، ویزای علمی، ویزای تحصیلی شینگن و ویزای ملاقات با خانواده یا دوستان. پس برای سرعت بخشیدن به روند کارتان اول از همه هدف از سفر و نوع ویزایی که می‌خواهید برای اخذ آن اقدام کنید را مشخص کنید.

مدارک ویزای شینگن

 توجه به قوانین سفارت کشوری که از طریق آن اقدام اخذ ویزای شینگن می‌کنید، تفاوت‌های جزئی داشته باشد اما به صورت کلی مدارک زیر را باید آماده داشته باشید:

 فرم تکمیل شده درخواست ویزای شینگن (برای تکمیل این فرم می‌توانید از خدمات ویزای گروه ویزالند استفاده کنید.)

 اصل گذرنامه فعلی و گذرنامه‌های قبلی (گذرنامه باید حداقل تا شش ماه پس از تاریخ خروج از منطقه شینگن معتبر باشد. همچنین شما باید گذرنامه‌های قبلی به همراه ویزای الصاق شده در آن را تحویل سفارت دهید.)

 دو قطعه عکس ۳.۵ در ۴.۵ (عکس‌ها باید دارای پس زمینه سفید باشند، چهره شخص کاملا در آن مشخص باشد و همچنین، بین چهره شخص و عکس ایشان، نباید تفاوت فاحشی دیده شود. همچنین بهتر است این عکس متفاوت از عکس پاسپورت و جدیدتر از آن باشد.)

 مدارک شغلی (مانند گواهی اشتغال به کار، فیش حقوقی، جواز کسب و …)

 مدارک مربوط به تمکن مالی از قبیل گردش حساب و اسناد ملکی (گردش حساب باید به لاتین و برای ۳ ماهه اخیر باشد وتمکن مالی هم نیز باید به یورو بیان شود)

 بیمه مسافرتی که نمایندهای معتبر در کشور مقصد داشته باشد (حداقل پوشش بیمه مسافرتی باید 30 هزار یورو باشد و کل مدت زمان اقامت در منطقه شینگن را باید پوشش دهد.)

 بلیط رفت و برگشت هواپیما (برای رزرو بلیط هواپیما، می‌توانید از خدمات ویزای گروه ویزالند استفاده کنید.)

 برگه تایید رزرو هتل (برای افرادی که دعوت نامه ندارند)

مشاوره تخصصی برای اخذ ویزا

ارائه خدمات صدور بیمه مسافرتی، رزرو هتل و پرواز و … برای ارائه به سفارت‌ها

فرم مشاوره

موسسه مهاجرتی آرکا

روند مهاجرت را با ما راحت طی کنید.

بیش از چند ده پرونده موفق مهاجرتی 

فرم زیر را پر کنید در اولین فرصت کارشناسان با شما تماس خواهند گرفت.